Bieszczady - Połonina Caryńska

Bieszczady, urokliwe pasmo leżące w Beskidach. Porozmawiasz tu o szlakach, trudnościach na nich, znajdziesz propozycje wycieczek dla początkujących i zaawansowanych. Przeczytasz także informacje dotyczące schronisk, Bieszczadzkiego Parku Narodowego i parków krajobrazowych znajdujących się na terenie Bieszczadów.

Moderator: Moderatorzy

Anonymous

Bieszczady - Połonina Caryńska

Post autor: Anonymous » 19 sierpnia 2010, 17:59

Jak w temacie, nigdy nie byłem w Bieszczadach ale jak zobaczyłem zdjęcia znajdujące się na tej stronie Połonina Caryńska to aż zazdroszczę tym którzy tam byli.

Jestem laikiem jeśli chodzi o wędrówki górskie ale gdybym miał wybrać się latem na taki wypad to jak mam się ubrać ? Na zdjęciach widzę że ludzie chodzą w krótkich spodenkach ale mają założone swetry lub kurtki i to mnie trochę dziwi ...
Awatar użytkownika
PiotrekP
Administrator
Administrator
Posty: 8697
Rejestracja: 22 kwietnia 2009, 11:33
Kontakt:

Post autor: PiotrekP » 19 sierpnia 2010, 18:06

Kacperek zapraszamy do działu "Przedstaw się"
Sposób ubiory w górach jest zalezny od wielu czynników jak pora roku, temperatura i jakie to górki.
Góry są piękne i niech takie pozostaną.

Nasze Wędrowanie
Anonymous

Post autor: Anonymous » 19 sierpnia 2010, 23:20

Kacperek pisze:Jestem laikiem jeśli chodzi o wędrówki górskie ale gdybym miał wybrać się latem na taki wypad to jak mam się ubrać ?
Krótkie spodenki i podkoszulek na lato w zupełności wystarczą.
Zawsze jednak miej przy sobie coś nieprzemakalnego, choćby zwykły płaszcz foliowy. To są góry, a prognozy pogody nie są tak szczegółowe, żeby obejmować mały teren, jak Połonina Caryńska.

Kacperek pisze:Na zdjęciach widzę że ludzie chodzą w krótkich spodenkach ale mają założone swetry lub kurtki i to mnie trochę dziwi